-->

🞂 ▶
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bulgaristan irtibat bürosu


Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi eğitim verdiği Batı Avrupa, Makedonya, Kosova, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Azerbaycan gibi ülkelerde yaklaşık 1.300.000 öğrenci öğrenimlerini sürdürmektedir. Bu fakülteye bağlı Bulgaristan’ın Filibe kendinde bulunan irtibat bürosunun soydaşlara ve Türkçe bilen herkese eğitim hizmeti vermek üzere açılış töreni düzenlenecektir.

Törene Bulgaristan Türk Büyükelçiliği ve Filibe Konsolosluğu yanı sıra, Anadolu Üniversitesi Rektörü Sayın Prof. Dr. Naci GÜNDOĞAN, Rektör yardımcıları Sayın Prof. Dr. Yücel GÜNEY, Sayın Prof.Dr. Zafer Asım KAPLANÇIKLI, Sayın Prof.Dr. Ali Savaş KOPARAL, Açıköğretim Fakültesi Dekanı Sayın Prof.Dr. Kerim BANAR, Dekan yardımcıları ve öğrenciler katılacaktır.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bulgaristan’da sunulan Önlisans programlarından Dış Ticaret, Turizm ve Otel İşletmeciliği, İlahiyat ve Halkla İlişkiler ve Tanıtım; Lisans programlarından ise İktisat, İşletme, Kamu Yönetimi, Sosyoloji, Türk Dili ve Edebiyatı ve Uluslararası İlişkiler bölümleri arasından öğrenci adayları tercihlerini yapabilirler.

Seçme sınavı 28 Eylül 2014 Pazar günü, saat 14:00 Filibe’de yapılacaktır. Sonuçlar Filibe irtibat bürosunda açıklandıktan sonra, sınavı geçen ve kayıt yapan öğrenciler Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemine göre öğrenim görecekler ve her sınava Filibe’de girecekler.

Kayıt tarihleri ve koşulları, öğrenci hizmetleri, sınavlar gibi konularda Filibe’de bulunan irtibat bürosundan bilgi alınabilir.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi sayesinde Bulgaristan’da yaşayan soydaşlara ve Türkçe bilen herkese yüksek öğrenim hizmeti sunuluyor.

Tören Tarihi: 30 Ağustos 2014
Tören Saati: 16.00

Adres: Bulgaristan Filibe İrtibat Bürosu
Ul. Jelezarska No:6 
4000 Plovdiv Bulgaristan
Tel: 032/ 22 26 32; 00359 988 854 309

Kaynak: kırcaali haber

Benzer Krumovgrad Sayfaları

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bulgaristan irtibat bürosu için Yorum Yapın

Hiç yorum yok